Regulamin Sklepu Internetowego Firma Handlowa "TNK" Izabella Król
I. Postanowienia Ogólne
Sklep internetowy prowadzony jest przez:
Nazwa firmy: Firma Handlowa "TNK" Izabella Król
NIP: 6411883984
Adres: ul. Konstytucji 1997 1D/1, 41-600 Świętochłowice, Polska
Numer telefonu: 660184886
Adres e-mail: tnk.taniejniekupisz@gmail.com
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://tnkfirany.pl/
Niniejszy regulamin jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą o prawach konsumenta, kodeksem cywilnym oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
II. Definicje
Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w sklepie internetowym.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w sklepie internetowym w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – Firma Handlowa "TNK" Izabella Król.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://tnkfirany.pl/.
Towar – produkty oferowane do sprzedaży w sklepie internetowym.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.
III. Zasady Składania Zamówień
Składanie zamówień odbywa się za pośrednictwem strony internetowej sklepu, facebooka, tiktoka, allegro lub ceneo.
Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia.
Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail bądź messenger.
IV. Ceny i Metody Płatności
Ceny towarów podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów. Zmiana ceny nie wpływa na zamówienia złożone przed jej wejściem w życie.
Klient może dokonać płatności za zamówienie:
Przelewem na konto bankowe Sprzedawcy,
Kartą płatniczą,
Za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
Przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu płatności internetowych.
V. Realizacja Zamówień
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności.
Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania płatności przez Sprzedawcę.
W przypadku braku zamówionego towaru, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany i może zdecydować o anulowaniu zamówienia lub wyrażeniu zgody na wydłużenie czasu realizacji.
VI. Dostawa
Dostawa towarów odbywa się na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Koszty dostawy są pokrywane przez Klienta i podane w trakcie składania zamówienia.
Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń mechanicznych przesyłki, Klient powinien sporządzić protokół szkody i skontaktować się ze Sprzedawcą.
VII. Prawo Odstąpienia od Umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia tzw. formularza zwrotu (na przykład pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem).
Konsument zobowiązany jest odesłać towar na własny koszt na adres Sprzedawcy.
Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły
sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
VIII. Reklamacje
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad.
W przypadku stwierdzenia wad towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacje należy składać na adres e-mail Sprzedawcy lub pisemnie na adres siedziby firmy.
Reklamacja powinna zawierać opis wady wraz ze zdjęciem, datę jej stwierdzenia oraz dane kontaktowe Klienta.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
IX. Ochrona Danych Osobowych
Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
X. Postanowienia Końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich opublikowania na stronie internetowej sklepu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 08.07.2024.
Zapraszamy do korzystania z naszych usług!
Firma Handlowa "TNK" Izabella Król